פלנצ'ה מקצועית

פלנצ'ה מקצועית היא כלי נהדר על מנת לבצע צלייה על הכיריים במטבח, כך שיהיה ניתן להכין באופן בו זמני כמות גדולה של מגוון רחב של מאכלים, החל מסטייקים ועד לביצים. בשל פונקציונליות השימוש הרבה שהיא מספקת לצרכניה, אין ספק כי הבחירה של פלנצ'ה היא אחת הבחירות הטובותב יותר שתוכלו לבצע על מנת לשדרג את השימוש במטבח שלכם. עם זאת, אנשים רבים אינם יודעים כיצד לבצע את הבחירה הנכונה כאשר מדובר על משטחי צלייה. בדיוק לשם כך החלטנו להסביר לכם בכתבה זו כל מה שתצטרכו לדעת כדי לבחור נכון.

 

הדגשים החשובים לבחירה של פלנצ'ה מקצועית

  • בליטת הפסים – כאשר אתם בוחרים משטח צליה, חשוב מאוד לוודא כי הפסים בו יהיו בולטים מאוד על פני המשטח ולא שטוחים. נוסף על כך, חשוב מאוד לציין כי יש חשיבות רבה לגובה כרס הפסים שכן, חשוב לוודא כי זה בולט מהמשטח בלפחות 4 מ"מ, בעוד כי ככל שהבליטה גבוהה יותר כך הדבר יוביל לאגירת חום גבוהה יותר שתאפשר לכם שימוש איכותי יותר במשטח הצליה.

 

  • אגירת חום טובה – בחירת משטח צליה עם אגירת חום טובה זהו היבט משמעותי למדי על מנת שתוכלו לקבל חום מתאים לצלייה. כמו כן, ראוי לציין כי משטח עבה שעשוי מחומר בעלת מוליכות חום טובה בדרך כלל יספק לכם צלייה איכותית וטעימה יותר של נתחי בשר.

 

  • חומר הגלם ממנו עשויה הפלנצ'ה – איכות החומרים מהם עשויה הפלנצ'ה שתבחרו משפיעה באופן ישיר על איכות השימוש שתערכו בפלנצ'ה ובעצם על איכות הצלייה שתבצעו. על כן, ראוי לציין כי תמיד יהיה מומלץ לבחור במשטחי צלייה איכותיים, כמו לדוגמא כאלו המיוצרים בעיקר מאלומיניום טהור או לחילופין, כאלו המיוצרים על ידי השימוש ביציקת ברזל כבדה.

 

  • רעילות – בעת בחירת פלנצ'ה, חשוב לא לשכוח לבדוק האם קיים ציפוי של PTFE, כאשר מדובר בעצם על חומר שעלול להתפרק בחום וכתוצאה מכך לשחרר אדים ויתר חומרים רעילים.

 

התאמנת הפלנצ'ה לצרכים שלכם

בעוד כי הבנתם את הדגשים החשובים והבסיסיים ביותר באשר לבחירת משטח צלייה שישמש אתכם על מנת לשדרג את השימוש במטבח הביתי שלכם, ייתכן כי נשארתם עם מספר שאלות. האם קיימת פלנצ'ה מקצועית שמתאימה לצליית בשר יותר מדגמים אחרים? מה לגבי צמחונים, האם עבורם מומלץ לרכוש סוג פלנצ'ה אחרת?

ובכן, התשובה על כך היא כן. למעשה, קיים מגוון רחב מאוד של סוגי פלנצ'ה שונים, כאשר לכל אחד מהם מטרה מאוד שונה, אם כי השימוש העיקרי תמיד יהיה צליית מזון. לדוגמא, במידה והמטרה העיקרית שלכם תהיה לבצע צליית נתחי בשר – בדרך כלל תרצו לבחור פלנצ'ה עם פסי צלייה עבים וגבוהים מאוד, מכיוון ואלו מרחיקים את הנוזלים מהבשר ובכך בעצם תורמים לצלייה איכותית וטעימה יותר. בניגוד לכך, במידה ואתם צמחונים או לחילופין, תרצו להשתמש בפלנצ'ה שלכם כמו פלטה על מנת לחמם אוכל – יהיה מומלץ להשתמש בפלנצ'ה עם משטח צלייה חלק מאחר ופלנצ'ה מסוג זה תוכל להעניק לכם חימום אחיד.

 

לבחור נכון

חשוב מאוד לציין כי אין די בהתאמה של הצרכים שלכם לפני שאתם בוחרים פלנצ'ה שכן, גם המקום ממנו אתם רוכשים משחק תפקיד. לשם כך, מומלץ מאוד לערוך סקר שוק מעמיק בנושא, אם כי אחת הבחירות המומלצות ביותר היא לרכוש פלנצ'ה מחברת "רגע מתוק". למעשה, מדובר על אחת החברות הותיקות והאמינות בישראל בתחום שיווק ויבוא מכונות מזון, כאשר אותה החברה פועלת למען מגוון לקוחותיה מעל לעשור. על כן, במידה ואתם מעוניינים לרכוש פלנצ'ה מקצועית או רוצים לשמוע עוד פרטים אנו ממליצים לכם לפנות אל הצוות המקצועי של "רגע מתוק" עוד היום.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *